یو اے ای کی جامع مسجد کے شان دار فانوس، اسلامی فن تعمیر کا شاہ کار

لاہور (نیوز ڈیسک) متحدہ عرب امارات کی شیخ زاید جامع مسجد کے فانوس اسلامی فن تعمیر کا شاہ کار ہیں، اس مسجد میں دنیا کے 7 منفرد، بڑے اور شان دار فانوس نصب ہیں۔

یو اے ای میں واقع جامع الشیخ زاید الکبیر کے نام سے دنیا کی اس عظیم اور حسین ترین جامع مسجد کو دیکھنے کے لیے آنے والے سیاح ان فانوسوں کو دیکھ کر اسلامی آرٹ کی داد دیے بنا نہیں رہ سکتے۔

دل چسپ امر یہ ہے کہ مسجد کے فانوسوں اور قالینوں کے ڈیزائن میں ایسی ہم آہنگی کا اہتمام کیا گیا ہے، کہ فانوس کے ٹکڑے دیکھنے میں رنگین قطروں جیسے لگتے ہیں، اور زائرین کو ایسا لگتا ہے کہ یہ کسی بھی وقت قالین پر گر جائیں گے، دوسری طرف قالین، فانوس کے رنگوں کو منعکس کرنے والے حوض کا تاثر دیتا ہے۔

اس جامع مسجد کے بڑے ہال میں 3 گنبد ہیں، جن میں دیو ہیکل تین فانوس لگے ہوئے ہیں، ان سے چھوٹے سائز کے 4 فانوس وی آئی پی ہال، الذھور ہال اور بڑے ہال کے پہلو میں واقع ہالز میں آویزاں کیے گئے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق بڑے فانوس کا وزن 12 ٹن کے لگ بھگ ہے، اس کا قطر 10 میٹر ہے، اونچائی 15.5 میٹر ہے جب کہ بڑے ہال میں اس سے چھوٹے حجم کے 2 فانوسوں میں ہر ایک کا وزن 8 ٹن، اونچائی 12.5 میٹر اور قطر 7 میٹر ہے، ان میں 9 ہزار 500 بلب لگے ہوئے ہیں۔

جامع مسجد کے اہل کار سالم السویدی کا کہنا ہے کہ ان فانوسوں کی صفائی، تزئین و مرمت پر 45 افراد کی ٹیم مامور ہے، جب کہ ڈیڑھ مہینے تک روزانہ 12 گھنٹوں تک ان کی صفائی کی جاتی رہی۔ ان کا کہنا تھا فانوسوں کی تجدید کا کام جدید ترین عالمی معیار کے مطابق انجام دیا گیا ہے اور شیخ زاید جامع مسجد کے جمالیاتی عناصر مربوط سائنٹیفک سسٹم کے تحت ترتیب دیے گئے ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں