راولپنڈی رنگ روڈ ریئل اسٹیٹ سیکٹر پر اپ ڈیٹس | حسنین صفدر

راولپنڈی رنگ روڈ – ریئل اسٹیٹ سیکٹر پر اپ ڈیٹس

تحریر: حسنین صفدر

راولپنڈی رنگ روڈ منصوبے کا اعلان چند سال قبل 2018 میں کیا گیا تھا۔ مجوزہ سڑک کا مقصد جڑواں شہروں میں اقتصادی رابطے اور موثر روڈ ٹرانسپورٹ کو بہتر بنانا ہے۔ اس منصوبے کو جڑواں شہروں کے لیے اہم قرار دیا گیا ہے اور اس کی تعمیر اور فوائد کا وعدہ کیا گیا ہے۔ رنگ روڈ راولپنڈی کو پنجاب حکومت نے اپریل 2018 میں منظور کیا تھا تاہم مختلف مسائل کے باعث پروگرام پر ترقیاتی کام تاحال تعطل کا شکار ہے۔ تاہم حالیہ خبروں کے مطابق رنگ روڈ راولپنڈی پراجیکٹ پر کام 25 دسمبر 2021 کو PC-1 کے افتتاح کے بعد شروع کیا جائے گا۔

راولپنڈی رنگ روڈ کا مقام: RRR
پروجیکٹ بے شمار فوائد پیش کرتا ہے، اور بہت سے سرمایہ کار اور کاروبار اس منصوبے کے جلد شروع ہونے اور مکمل ہونے کے منتظر ہیں۔ راولپنڈی رنگ روڈ کے نقشے کے مطابق، یہ N-5 موٹر وے کو لاہور-اسلام آباد موٹروے کے ساتھ سیدھ میں رکھتا ہے۔ یہ روات، دریائے سوون، بحریہ ٹاؤن، اڈیالہ روڈ، چکری روڈ، نیو انٹرنیشنل ایئرپورٹ، M-1 موٹروے، اور ہیکلا سے گزرتا ہے۔ رنگ روڈ روٹ چنی شیر کیمبرج سے روات کے قریب شروع ہو کر لاہور اسلام آباد موٹر وے پر تھلیاں انٹر چینج پر ختم ہو گا۔ اس طرح، راستہ تقریباً 32 کلومیٹر ہے، اور 6 کلومیٹر اور 8 کلومیٹر کی 2-لنک سڑکیں رنگ روڈ کو جی ٹی روڈ سے جوڑتی ہیں۔

رنگ روڈ راولپنڈی کی جھلکیاں:
رنگ روڈ راولپنڈی کی لمبائی 32 کلومیٹر ہے۔ 300 فٹ چوڑا دونوں طرف تجارتی علاقے گرین انیشیٹو یہ 6 فلائیرز، دس اوور ہیڈ برجز اور 3 انٹر چینجز پر مشتمل ہے۔

راولپنڈی رنگ روڈ کی خصوصیات:
راولپنڈی رنگ روڈ منصوبہ رہائشیوں کے لیے بے شمار مواقع پیدا کرے گا۔ رئیل اسٹیٹ راولپنڈی رنگ روڈ میگا پروجیکٹ کے میگا فائدہ مندوں میں سے ایک ہے۔ RRR کے چند فوائد میں سے یہ ہیں: روات سے شروع ہوتا ہے اور سنگجانی N-5 پر ختم ہوتا ہے۔ رنگ روڈ معیاری موٹروے سروسز کی پیروی کرے گی۔ جڑواں شہروں کے درمیان سفر کرنے کے لیے کم از کم وقت درکار ہے سہولیات تک رسائی میں اضافہ کریں۔

رئیل اسٹیٹ پر راولپنڈی رنگ روڈ کے اثرات:
رنگ روڈ پروجیکٹ کے فورا بعد، سڑک کے راستے پر جائیداد کی قیمت ڈرامائی طور پر بڑھ گئی ہے. چکری روڈ اور اڈیالہ روڈ جیسے دور دراز علاقوں میں پہلے سے کہیں زیادہ لوگ سرمایہ کاری کرنے میں دلچسپی رکھتے ہیں۔ اعداد و شمار کے مطابق راولپنڈی کی رنگ روڈ کے ارد گرد 22 ہاؤسنگ سوسائٹیاں بن رہی ہیں۔ ان کی فروخت کے بڑے عوامل میں سے ایک “راولپنڈی رنگ روڈ کے ذریعے جڑواں شہروں تک آسان رسائی” ہے۔ اس مضمون میں، ہم نے راولپنڈی اور اسلام آباد میں رئیل اسٹیٹ پر راولپنڈی رنگ روڈ کے فوائد اور اثرات کے بارے میں تفصیل سے بات کی ہے۔
سفر کا کم وقت:
چکری روڈ، دھمیال اور اڈیالہ روڈ جیسے علاقوں پر واقع ہاؤسنگ سوسائٹیوں کو مرکزی جڑواں شہروں سے رہائشی علاقے سمجھا جاتا تھا۔ رنگ روڈ منصوبے کے ساتھ لوگ N-5 ہائی وے سے آسانی سے سفر کر سکتے ہیں۔ رنگ روڈ ایک ہموار ٹریفک بہاؤ پیدا کرے گا اور آخر کار سفر کا وقت کم کرے گا۔ یہ کام اور تعلیمی اداروں میں بروقت آمد اور کارگو کی آسان ترسیل کو یقینی بنائے گا۔ بہتر کارکردگی کے ساتھ، یہ علاقے میں ہاؤسنگ سوسائٹیوں کی ایک اہم خصوصیت بن گئی ہے اور اس نے سرمایہ کاروں اور تاجروں کی توجہ یکساں طور پر مبذول کرائی ہے۔
ائیر پورٹ تک آسان رسائی:
رنگ روڈ راولپنڈی کے آس پاس کی ہاؤسنگ سوسائٹیوں کو اپنی ترقی کے ساتھ انتہائی جدید سہولیات تک آسانی سے رسائی حاصل ہے۔ نیو انٹرنیشنل ایئرپورٹ اسلام آباد ہاؤسنگ سوسائٹیوں سے زیادہ سے زیادہ 30 منٹ کی دوری پر ہے۔ بیرون ملک مقیم پاکستانیوں اور تاجروں کو ایئرپورٹ تک رسائی کی آسانی کی طرف راغب کیا گیا ہے۔
دوسرے شہروں تک آسان رسائی:
رنگ روڈ کا ایک سرا تھالیان انٹر چینج لاہور اسلام آباد موٹروے پر ہے تاکہ لوگ آرام سے پاکستان کے مختلف شہروں کا سفر کر سکیں۔ راولپنڈی ضلع کے قریبی شہروں میں رہنے والے سرمایہ کار بھی لنک سڑکوں تک آسانی کی وجہ سے کیپیٹل اسمارٹ سٹی اور بلیو ورلڈ جیسی ہاؤسنگ سوسائٹیوں میں سرمایہ کاری کرتے ہیں۔ ·
شہروں کے اندر سفر میں آسانی:
رنگ روڈ منصوبے کی تکمیل کے بعد راولپنڈی اور اسلام آباد کے درمیان سفر مزید آسان ہو جائے گا۔ منافع بخش سرمایہ کاری کے مواقع: چکری روڈ، دھمیال اور اڈیالہ جیسے علاقوں میں واقع ہاؤسنگ سوسائٹیوں کو سستی رہائش سمجھا جاتا ہے۔ سوسائٹی باشندوں کو جدید سہولیات اور سہولیات فراہم کرنے کا وعدہ کرتی ہے۔ مثال کے طور پر، کیپیٹل اسمارٹ سٹی پاکستان کا پہلا اسمارٹ سٹی ہے جو راولپنڈی رنگ روڈ کے قریب واقع ہے۔ پلاٹ برائے فروخت 12 لاکھ سے شروع ہوتا ہے۔ مزید یہ کہ پلاٹ آسانی سے قسطوں میں دستیاب ہیں۔ تاہم، رنگ روڈ منصوبہ مکمل ہونے کے بعد قیمتوں میں 20 سے 30 فیصد اضافہ ہو جائے گا۔ اس طرح، رنگ روڈ کے قریب ہاؤسنگ سوسائٹیوں میں جائیداد کی سرمایہ کاری کو سرمایہ کاری کا ایک پرکشش موقع سمجھا جاتا ہے۔ کوئی رہائشی اسکیم ایک ناکام اسکیم نہیں ہے کیونکہ ہزاروں سرمایہ کار چند سالوں میں آمدنی حاصل کرنے کے لیے پلاٹ کی فائلیں بڑی تعداد میں خریدنے کے لیے تیار ہیں۔