مصنوعی طریقے سے ڈالر کی قیمت میں کمی کا سلسلہ جاری، 7 روز میں ڈالر 13 روپے سستا ہوا

کراچی (نیوز ڈیسک) امریکی ڈالر کی قدر میں کمی کا سلسلہ گزشتہ سات روز سے جاری ہے اور انٹربینک مارکیٹ میں روپے کی قدر میں ایک روپے 16 پیسے کا اضافہ ہوا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ پیر کو کرنسی مارکیٹ میں انٹربینک میں ڈالر 95 پیسے سستا ہوا کر 227 روپے 50 پیسے پر آگیا۔ 7 روز میں انٹربینک میں ڈالر 13 روپے مجموعی طور پر سستا ہوچکا ہے۔

دوسری جانب اسٹیٹ بینک آف پاکستان (ایس بی پی) کے مطابق انٹربینک مارکیٹ میں ڈالر کے مقابلے میں روپیہ 227 روپے 29 پیسے پر بند ہوا جو جمعہ کو بند ہونے والے 228 روپے 45 پیسے کی سطح سے 0.51 فیصد کا اضافہ ظاہر کرتا ہے۔

ایکسچینج کمپنیز ایسوسی ایشن آف پاکستان (ای سی ای پی) کے جنرل سیکریٹری ظفر پراچہ نے کہا کہ یہ خوش آئند بات ہے کہ پاکستانی روپے کی قدر میں بتدریج اضافہ ہورہا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ حکومت کو یہ دیکھنے کی ضرورت ہے کہ روپے کی قدر میں اضافے کے رجحان کو کیسے برقرار رکھا جائے اور ملک مخالف عناصر کو فائدہ اٹھانے سے کس طرح روکا جائے۔

امریکی ڈالر کی قدر کم ہونے سے پاکستان کے بیرونی قرضوں کے بوجھ میں ایک ہزار ارب روپے کی کمی واقع ہوئی ہے۔ کرنسی ڈیلرز کا کہنا ہے کہ کرنٹ اکاؤنٹ خسارے میں 50 کروڑ ڈالر کمی سے روپے کی قدر کو کافی سہارا ملا ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں